2015. április 11., szombat

8. fejezet

Szerdán és csütörtökön semmi lényeges nem történt, Flórát egyszer sem láttam, amit egyáltalán nem bántam. Gondolom Márkot sem akarja látni többé, így az osztályunk környékén sem járt. És az a legrosszabb, hogy tisztában vagyok vele, miattam ment tönkre a kapcsolatuk, még sincs egy fikarcnyi bűntudatom sem.
- Mehetünk? - kérdezte Márk pénteken utolsó óra után.
- Aha, egy perc - mondtam, majd elbúcsúztam Lillától, és beszálltam az autójába. Minél hamarabb elkezdjük a tanulást, annál hamarabb szabadulhatok tőle, így már most hozzánk megyünk.
- Sziasztok - köszönt anya, amikor hazaértünk. Gyors ebéd, és már a szobámban is voltunk, ötletek nélkül.
- Szóval. Először is fel kell sorolnunk a színeket...-kezdtem, amikor anya szólt.
- Igen? - mentem ki a szobámból.
- Indulunk. Holnap délután jövünk. - Adott puszit a fejemre.
- Ilyen hamar? Nem úgy volt, hogy csak vasárnap?
- Igen, de közbe jött nekik valami vasárnapra. És egyébként is, szombatra programunk van.
- Programunk? Mi?
- Hamarosan megtudod - mosolygott rám. Közben Dóri és Áron is elkészültek, így tőlük is elbúcsúztam.
- Szia, Márk - köszönt anya, amikor megláttam mögöttem a fiút.
- Sziasztok - mondta, és megállt mögöttem. Szorosan mögöttem.
Miután anyuék elmentek, nekiláttunk a feladatnak. Délután fél hatra kiszívott aggyal ültünk az ágyamon, körülöttünk a laptopom, nyitott irodalomkönyv, valamint az Ember tragédiája.
- Nem vagy éhes? - kérdeztem, miután harmadjára is megkordult a gyomrom.
- De, egy kicsit - válaszolta. Lefogadom, hogy legalább olyan éhes volt, mint én.
- Csinálok valami kaját - mondtam, és felálltam - mit kérsz?
- Amit te - állt fel ő is - segítek.
Szótlanul mentünk ki a konyhába. Megálltam a hűtő előtt, és igyekeztem valami normálisat találni, amit el is tudok készíteni,
- Mit szólsz a hotdoghoz?
- Tökéletes - felete halvány mosollyal.
Előhalásztam egy lábast, megtöltöttem vízzel, és a tűzhelyhez léptem. Márk közvetlenül mellém állt, fel kellett emelnem a fejém, hogy lássam az arcát.
- Mit segítsek? - kérdezte.
- Van pár kifli a spájzban. Idehozhatod őket - néztem rá. Pillantásom akartlanul is a szájára tévedt. Talán Lillának mégis igaza van a csókolózással kapcsolatos vágyamat illetően.
20 perccel és pár hot-doggal később a mosogatóba tettem a tányérokat. Amikor megfordultam, Márkkal találtam szemben magam. Pár pillanatig csak figyeltük egymást, majd közelebb hajolt, és vadul megcsókolt. Egyik keze a derekamon pihent, míg a másikkal a hajamba túrt. Én átkaroltam a nyakát, és még közelebb húztam magamhoz. A csók...leírhatatlan volt. Ugyanazt a vágyat éreztem az érintésében, ami bennem is volt.
Márk keze elindult lefelé, és a fenekemen keresztül a combomra tette mindkét kezét, majd felemelt, és a konyhapultra tett. Ő a lábaim közé lépett, és úgy folytattuk a csókolózást. Tippem sincs, mennyi idő telhetett el, amikor felemelte a lábaimat, és a dereka köré kulcsolta. Lassan elindultunk a szobám felé, és csodával határos módon mindenféle baleset nélkül sikerült bejutnunk. Leültetett az ágyam közepére, majd rám mászott. Egyre lejjebb haladt, a nyakamat kezdte csókolgatni, keze pedig a pólóm alá tévedt. Eközben én sem voltam tétlen, lehúztam róla a pólóját és a földre dobtam. Amikor az én pólóm is lekerült, a fejemben megszólalt a vészcsengő, hogy nem kellene mégegyszer ugyanazt a hibát elkövetnem, de hiába akartam eltolni magamtól, a kezem nem engedelmeskedett, így tovább csókolóztunk.
Hirtelen valami zaj csapta meg a fülemet, és beletelt pár másodpercbe, mire rájöttem, hogy a telefonom az. Márk lassan leszállt rólam, én pedig a pólómért nyúltam. Gyorsan magamra kaptam, és felvettem a telefonom.
- Igen? - szóltam bele, és próbáltam nem zihálni.
- Minden oké, Hanna? - szólt bele anya, kicsit aggódó hangon.
- Persze, csak fáradt vagyok - feleltem - baj van?
- Nem, csak tudni akartam, rendben vagy-e.
- Igen, jól vagyok - mondtam, és Márk felé néztem, aki felöltözve ült az ágyamon, háttal nekem - csak fárasztó a házi.
- Értem. Akkor hagylak tanulni, kicsim. Holnap találkozunk.
- Szia - köszöntem el gyorsan.
Márk felállt, és odajött hozzám.
- Én...bocs, elvesztettem a fejem.
- Nem kell bocsánatot kérned. Az én hibám is.
- Akkor....jobb ha megyek. Már majdnem kész vagyunk, szóval...
- Hagyd csak, befejezem - vágtam a szavába.
- Biztos?
- Biztos.
Kikísértem, és amint bezártam mögötte az ajtót, egy elég fura érzés költözött belém. Miért veszítem el ennyire a fejem, ha megcsókol? Biztos vagyok benne, hogy ha anya nem hív, akkor megint lefekszem vele.


3 megjegyzés:

  1. Imadtam, nagyon jo resz lett. Gyorsan koviiiit😍❤

    VálaszTörlés
  2. Jaj de jó rèsz lett. hát asszem megint egy jó rèsz lett. Nagyon jó volt. Asszem fantasztikus, fantaszzikusan is írsz. Valaki itt kezd szerelmes lenni... valakibe...
    puszo várom a kövit.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm mindkettőtöknek <3

    VálaszTörlés