2015. június 13., szombat

17. fejezet

Sziasztok! Először is köszönöm az új feliratkozásokat, és a sok oldalmegjelenítést! Mostantól van egy újítás a blogon. Mindenki hozzászólhat a bejegyzésekhez, nem szükséges hozzá regisztráció :) Úgyhogy kommenteljetek, pipáljatok a bejegyzés alján, iratkozzatok fel, vagy aki még nem tette meg, csatlakozzon a blog Facebook csoportjába: https://www.facebook.com/groups/607058946074179/
És igen, végre nyár van, szóval hamarosan hetente 2 rész fog érkezni :) Jobb oldalt szavazhattok, hogy mely napokon szeretnétek részt :)
Remélem a fejezet is elnyeri a tetszéseteket :D 


- Negatív - sóhajtottam fel megkönnyebbülten - ez azt jelenti, hogy egészen biztosan nem vagyok terhes?
- Nem, nem vagy az. A méreg hatása mára teljesen elmúlt a szervezetedből, így a HCG is. Ha az lennél, a teszt pozitív lenne.
- Köszönöm. Mindent. - mondtam kifelé menet.
- Semmit sem kell megköszönnöd. De legközelebb legyetek óvatosabbak - mondta, én pedig úgy éreztem, hogy lángol az egész fejem.

- Legközelebb majd jobban figyelünk - suttogta a fülembe Márk, amikor a kocsijához értünk. A kezem épp a kilincsen volt, ő pedig mögöttem állt, így közé és a kocsi közé szorultam. Hirtelen bevillant egy kép, ahogy megfordulok, ő pedig az autóhoz nyomva megcsókol....
- Nem lesz legközelebb - mondtam, és beültem. Márk csak nevetett.
- A múltkor a szobádban nem úgy tűnt - vigyorgott tovább, amikor beült mellém.
- Akkor sem történt semmi, és máskor sem fog.
- Ha anyukád nem hív...- ahogy az utolsó szó elhagyta a száját, megcsörrent a mobilom. És milyen ironikus, anya hívott.
- Ebbe most beletrafáltál - nevettem fel, és fogadtam a hívást. Anya csak annyit akart, hogy lassan mehetnék haza, mert holnap suli, és még semmit sem tanultam. Így elindultunk hozzánk. Az út szótlanul telt, mindketten a gondolatainkba merültünk.
- Holnap találkozunk - mosolyodott el, amikor hazaértünk.
- Szia - mosolyogtam vissza, és kiszálltam. Egy hatalmas sóhaj kíséretében beléptem a házba, és amint lehúztam a cipőmet, kopogtattak a bejárati ajtón. Biztos voltam benne, hogy Lilla áll az ajtóban.
És igazam is lett.
- Épp hívtalak, amikor kinéztem az ablakon, és megláttalak titeket. Na, mi volt? - suttogta, mert anyáék úgy tudták, hogy vele mentem el.
- Menjünk a szobámba. - mondtam, és elindultam.
- Szóval, mire kellett a vizsgálat? - kérdezte, amikor bezártam a szobám ajtaját.
- Lilla, el kell mondanom valamit. Kérlek hallgass végig, és ígérd meg, hogy nem fogsz máshogy nézni Márkra, rendben?
- Mit csinált az a szemét? Csak nem küldött el...
- Nem! - vágtam a szavába. - Nem csinált semmit. És kértelek, hogy hallgass végig. Ülj le, mert hosszú lesz - mondtam, és az ágyamra mutattam.
- Kezdek félni.
- Nincs rá okod. Annyira. Szóval kezdem azzal, hogy nem vagyok terhes.
- Nem vagy? De a teszt pozitív lett, nem?
- Igen, az lett, mert a hormon, ami kimutatja a terhességet, a szervezetemben volt. Vasárnap délután átmentem Márkékhoz, az irodalom miatt. Váratlanul betoppant Flóra, és....hát, megmart. Mármint nem kikarmolt hanem szó szerint megmart - húztam fel a pulóverem ujját és mutattam meg a már éppen csak kivehető heget. - Karmai voltak. Ugyanis ő...ő nem ember. Ahogy Márk sem, és Áron sem, és az egész Alföldi család sem az. Ők luxenek.
- Április elseje a múlt héten volt. Kicsit elkéstél a tréfával.
- Lilla, halálosan komolyan beszélek.
- De luxenek nem léteznek, Hanna! Szívtál? Márk beadott neked valamit? Te is olvastad az Obszidiánt. Ők nem léteznek.
- Ők nem is. Csak a név azonos, meg néhány képesség. Ők nem földönkívüliek, csak természetfelettiek. Lilla, én láttam. És tapasztaltam. A körmük csak úgy átalakul karmokká, ami mérget tartalmaz. A méregben pedig megtalálható a HCG hormon, ami kimutatja a terhességet, így lett pozitív a tegnapi tesztem. Ma is csináltam egyet, és negatív lett. Nem hazudok, Lilla. Mi okom lenne rá? A legjobb barátnőm vagy.
- De ez képtelenség. Ez...
- Nem az. Egyáltalán nem. Ha láttad volna amit én..akkor nem kételkednél bennem. - Másfél óra győzködés után Lilla végre kezdett hinni nekem. Mindent elmondtam, amit csak tudtam.

A hét további része az elmúlt pár naphoz képest unalmas volt. Lilla kezdett hozzászokni a tényhez, hogy nem egyedül vagyunk a Földön. Márk és én alig beszéltünk egymással. Nem tudom, hogy azért-e, mert nem volt időnk, vagy pedig ő szeretne távolságot tartani. Igazából csak az órákon láttam, szünetekben nem volt a teremben, délután pedig nem jött át Áronhoz.
Egy héttel azután, hogy elmondtam Lillának az igazat, felszabadulva léptünk ki a suliból délután fél háromkor, ugyanis elkezdődött a tavaszi szünet. Az a szünet, ami az egész életemet megváltoztatta.

11 megjegyzés:

  1. Nagyon jó jövő rész mikor lesz??!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi <3 :D Szombaton jön a következő fejezet :)

      Törlés
  2. Hola vége??
    Ez miiii? Nincs vége. Emberek még nincs! Folytatást követelek most. Ez nem vicc! :)
    Nagyon jó rész lett! Tudom, tudom soha nem írtam kommentet de már a prológus óta fel vayok iratkozva, csak élni sem volt időm nem hogy olvasni, szóval nem is tettem. De tegnap este mikor hazaértem úgy dönötttem hogy elolvasom, és meg kell hogy mondjam imáááádooom!
    És annak is örülök hogy egy kicsit van köze az Obszidián - hoz mert nekem a kedvenc könyvem. Na de nem írkálok itt tovább! Megyek a buszozok a koliba!
    Szióó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! <3 :DD Nagyon örülök hogy elolvastad és tetszik is *-* És igen, az Obszidián nálam is nagy kedvenc (de gondolom erre rájöttetek :D) <3

      Törlés
  3. Imadlak. (Bocsi rossz a billenytuzetem)
    nagyon jo resz lett, hamar hozd a kovit.

    VálaszTörlés